Het juiste bed voor uw kind

Op zoek naar de juiste kinderbedden?

Heeft u meerdere kinderen, behoefte aan een kantoor aan huis, maar geen kamers meer over? Wat dan te doen? Wij vonden de oplossing in stapelbedden! Toen we dit melden aan andere ouders, werden er nogal wat wenkbrauwen opgetrokken. Een stapelbed, was dat iets niets voor in een arm huishouden? Omdat er te weinig ruimte is elk kind een aparte slaapkamer te geven? Zorgt een stapelbed er niet juist voor dat beide kinderen niet slapen, maar voortdurend met elkaar blijven kletsen, spelen of vechten? En bestaat er geen gevaar dat kinderen uit een stapelbed kunnen vallen? Om al deze fabels weg te nemen, hebben wij dit blog geschreven. Lees hier de waarheid achter stapelbedden!

Ontdek de voordelen van stapelbedden

Stapelbedden bieden enorm veel voordelen. Zo zijn ze kortweg gezegd ruimtebesparend, ze zorgen ervoor dat uw kinderen socialer, leniger én creatiever worden én ze vormen een ware eye catcher in elke kinderkamer. Maar laten we bij het begin beginnen. Wij beantwoorden graag de fabels die we hierboven voorbij lieten komen. Staan stapelbedden voor een armoedig huishouden? Integendeel. Stapelbedden zijn tegenwoordig juist enorm hip en trendy! Denk aan een boomhut-stapelbed, een stapelbed als een brandweerwagen of stapelbedden in de vorm van de welbekende Engelse, rode dubbeldekkers. Een kinderkamer met zo’n bed erin is niet pauperig, maar juist heel erg leuk!

Laat uw kinderen spelenderwijs samenwerken

Een kamer delen met een broertje of zusje betekent rekening houden met elkaar. Wil de één gaan slapen, terwijl de ander nog aan het spelen is? Dan wordt het spelletje netjes wat eerder opgeborgen. Ook zorgt het ervoor dat de kinderen dichter bij elkaar komen. Er worden geheimen gedeeld, dagen worden met elkaar doorgenomen en er worden leuke plannen gesmeed. Al deze voordelen verdwijnen als elk kind een afzonderlijke kamer heeft. Tot slot de laatste fabel: dat stapelbedden gevaarlijk zouden zijn. Ook dit is niet waar. Zorg er gewoon voor dat er minimaal 40 cm overblijft boven de hoogste slaapplaats. En laat (niet zo behendige) kinderen onder de 8 in het onderste bed slapen. Dan kan er niks misgaan!

Zoek een aanbieder in stapelbedden

Kortom, stapelbedden hebben volop voordelen te bieden. En dat snappen kinderen zelf ook heel goed! Wacht niet langer en verras uw kroost met een prachtig en veilig stapelbed. Veel succes met zoeken naar mooie stapelbedden!

Alles wat u wilt weten over ISO 9001

Is ISO 9001 advies inwinnen noodzakelijk?

Moet uw bedrijf de ISO 9001 certificering behalen? Is het dan nodig ISO 9001 advies in te winnen? Wij zochten het voor u uit. In deze blog leggen we uitvoerig uit waar de normering precies voor staat. Waar legt deze norm de basis voor? Welke voordelen biedt deze certificering? En is dit certificaat verplicht voor bepaalde bedrijven? Kom dit alles te weten door deze blog te lezen. Dan kunt u naderhand zelf bepalen of het nog nodig is op zoek te gaan naar een specialist die u van ISO 9001 advies kan voorzien.

Verschillende soorten ISO certificering

Alle verschillende ISO certificeringen richten zich op diverse punten binnen een organisatie. De ISO 9001 norm richt zich op de kwaliteit van een bedrijf. Deze kwaliteit moet beschreven en weergegeven staan in een zogenoemd kwaliteitsmanagementsystemen (KMS). Een bedrijf ontvangt de ISO 9001 certificering als deze in staat is te voldoen aan de internationale eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement. Dit betekent dat u moet werken volgens bepaalde richtlijnen. En dat de structuur van uw bedrijfsvoering volgens bepaalde eisen is opgesteld. Er zijn voldoende websites die lijstjes geven met belangrijke punten voor de ISO 9001 certificering. Maar als u écht klaar wilt zijn voor de benodigde audit, is het opvragen van specifiek ISO 9001 advies heel verstandig.

Wanneer ontvangt een bedrijf het ISO certificaat?

Een ISO 9001 certificering is niet verplicht. Toch eisen veel bedrijven het wel van hun partners, leveranciers of opdrachtgevers. Het geeft namelijk aan dat uw bedrijf procedures en processen opvolgt die zorgen voor een gezonde, goed functionerende en vooral kwalitatieve bedrijfsvoering. Omdat elk bedrijf anders is, is het niet verstandig u blind te richten op de controlelijstjes die u op internet aantreft. Door een specialist in ISO 9001 advies in te schakelen, weet u straks precies wat u eventueel nog moet aanpassen of aanscherpen in uw KMS. En dan voldoet uw KMS straks tijdens de audit volledig aan de eisen en richtlijnen die gevraagd worden voor een ISO 9001 certificering!

Ga op zoek naar het juiste ISO 9001 advies

Wilt u weten of uw organisatie al voldoet aan de richtlijnen en eisen voor een ISO 9001 certificaat? Ga dan op zoek naar een specialist die u kan voorzien van specifiek en persoonlijk ISO 9001 advies. Alle punten die van belang zijn voor het behalen van deze certificering, worden zorgvuldig onder de loep genomen. Ook ontvangt u advies over de inhoud, de toegankelijkheid en de vormgeving van uw KMS. Kortom, ga direct op zoek naar het juiste ISO 9001 advies en behaal die gewenste certificering!

Hoe regel je een energieleverancier spoedaanvraag

Dit betekent een spoedaanvraag

Heb je een brief ontvangen met een spoedaanvraag voor een nieuwe energieleverancier? Geen paniek! Als je snel handelt, kun je gewoon weer gebruik maken van gas en stroom. Sommige energieleveranciers leveren al binnen 24 uur energie. Het klinkt allemaal erg dringend. Gelukkig is het geen ramp, je netbeheerder stuurt je alleen een herinneringsbrief omdat je nog geen gas en stroom krijgt geleverd via een energieleverancier. De netbeheerder voorziet je nog wel van energie. Maar dat betekent niet dat je niks hoeft te doen. Je krijgt alleen wat extra tijd om een nieuw contract af te sluiten middels een spoedaanvraag. Zo kun je bijvoorbeeld direct aan de slag met energie vergelijken voor een nieuw contract.

Waarom krijg ik een spoedaanvraag?

Er kunnen verschillende redenen zijn voor het ontvangen van een spoedaanvraag. Ben je bijvoorbeeld verhuisd en woon je er al een tijdje? Dan ontvang je op je nieuwe woonadres een brief omdat je je energieleverancier nog niet hebt geregeld. Het kan ook zijn dat je na een betalingsachterstand al een aantal herinneringen hebt ontvangen. Wat de reden ook is, het is belangrijk om tijdig te handelen. Een spoedaanvraag houdt namelijk in dat je binnen de 14 dagen bedenktijd geleverd wilt krijgen. Geef dus bij je nieuwe leverancier aan dat je afziet van de wettelijke bedenktijd.

Zo werkt een spoedaanvraag

Heb je snel een energiecontract nodig vanwege een verhuizing? Geef dit dan aan op het aanvraagformulier met de datum van de sleuteloverdracht. Dit moet altijd een datum in de toekomst zijn. Zo voorkom je een lange wachttijd van 4 tot 7 weken. Gaat het om een aanvraag op hetzelfde adres? Dan krijg je waarschijnlijk een verzoek om een borg te betalen. Je ontvangt deze omdat de energieleverancier er vanuit gaat dat er met je vorige leverancier problemen zijn geweest. Hoe hoog de borg is hangt af van je leverancier, maar kan oplopen tot € 500. Het goede nieuws is dat je deze bij je eindafrekening terug krijgt.

Direct energie vergelijken

Bij een verhuizing is een spoedaanvraag niet altijd nodig. Een gewone aanvraag is soms ook voldoende. In de brief staat altijd een datum voor wanneer je een nieuwe leverancier moet regelen. Je kunt deze altijd nog omzetten in een spoedaanvraag. Wil je er zo snel mogelijk achter komen welke leverancier het beste bij je past? Kom dan direct energie vergelijken bij Independer. Zo kun je de beste met elkaar vergelijken en heb je alles in een overzicht helder op een rijtje.

Zo vindt u snel en gemakkelijk de gegevens van een klantenservice!

Op zoek naar een telefoonnummer van de helpdesk? Hier vindt u het!

De meeste mensen hebben het weleens meegemaakt. U bent in het bezit van een product en het werkt niet meer naar behoren. Of u maakt gebruik van een dienst en u heeft bijvoorbeeld last een storing. In deze gevallen neemt u contact op met de klantenservice van het bedrijf. Zij kunnen het probleem voor u oplossen of een antwoord geven op uw vraag. Waar echter veel mensen tegen aanlopen, is dat het soms heel lastig is om op de website van deze bedrijven het juiste telefoonnummer te vinden. Vaak hebben de bedrijven ook nog verschillende afdelingen die verschillende vragen en klachten beantwoorden. Daarbij komt dat veel bedrijven ook nog social media hebben voor vragen. Dit heeft als resultaat dat veel mensen door te bomen het bos niet meer zien. Is dit bij u ook het geval? Dan hebben wij nu de oplossing gevonden. Namelijk een verzamelwebsite met alle klantenservice gegevens. Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft, om op een succesvolle en snelle manier de klantenservice te bereiken die u wenst.

Alle gegevens van de klantenservice binnen handbereik

Wat kunt u verwachten op deze verzamelwebsite voor klantenservice support? U vindt hier de contactgegevens van allerlei soorten bedrijven en organisaties. Zeker bij grote bedrijven en organisaties kan het soms flink zoeken zijn naar het juiste telefoonnummer. Het is dan ideaal om een website te hebben die alle informatie over de klantenservice en de bijbehorende telefoonnummers voor u verzamelt. Heeft u een probleem of vraag? Dan heeft u de contactgegevens van het bedrijf binnen handbereik. U hoeft geen tijd meer te verdoen aan het zoeken van de correcte informatie.

Kies voor persoonlijk contact en een snelle afhandeling

Bent u klant bij een bedrijf en bent u op zoek naar een oplossing voor een probleem? Heeft u te maken met een storing? Of zoekt u het antwoord op een vraag? Dan gaat u gewoon naar deze verzamelwebsite voor klantenservice support en u zoekt naar het desbetreffende bedrijf. Klik het bedrijf aan en u vindt het telefoonnummer van de helpdesk, webcare informatie en andere contactgegevens. Zo bespaart u tijd en zoekwerk!

Hoe overleef ik (het plannen van) mijn bruiloft?

Met een bruiloft DJ en deze tips wordt jullie bruiloft een onvergetelijk feest

Hoera: jullie zijn verloofd! Jullie zijn natuurlijk in de wolken en kunnen niet wachten om te trouwen. Maar dan begint de stress. Welke locatie, welke cateringservice, welke muziek, welke styling… Dit zijn vragen waar je op korte termijn toch snel een antwoord op moet gaan vinden. En daarom geven we je in dit blog tips om het organiseren van je bruiloft zo soepel mogelijk te laten verlopen. We bespreken onder andere de vele voordelen van een bruiloft DJ, een wedding planner en we geven algemeen advies. Laat het plannen beginnen!

Kies voor professionals: Schakel een bruiloft DJ en een weddingplanner in

Trouwen is iets intiems en persoonlijks. Daarom is het moeilijk om het organiseren van jullie trouwfeest uit handen te geven. Echter kan dit veel problemen voorkomen: jullie hebben iemand die met jullie meedenkt waardoor jullie misschien wel betere beslissingen maken en jullie feest nog onvergetelijker zal worden. Een weddingplanner helpt jullie bijvoorbeeld door een checklist op te stellen waardoor jullie niks vergeten. Samen kijken jullie naar jullie gasten en naar jullie zelf, zodat iedereen het naar zijn zin heeft op de belangrijkste dag van jullie leven.

Kijk naar de termijn: hoe lang hebben jullie nog

Wensen jullie over een jaar te trouwen? Binnen een half jaar? Of hebben jullie wilde plannen en wensen jullie misschien wel binnen een maand, een paar weken of een dag te trouwen? Dan is het handig om te weten wat er mogelijk en nodig is binnen deze bepaalde periodes. Samen met de weddingplanner bespreken jullie de situatie. Trouwen jullie binnen een jaar? Dan is er veel tijd om na te denken over hoe jullie de familie willen inlichten, over de locatie, over het budget, over het thema en over de bruiloft DJ. Is de bruiloft eerder? Dan is het noodzakelijk om de uitnodigingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. En trouwen jullie binnen weken of dagen? Begin dan maar vast met het inlopen van jullie bruidsschoenen en spreek het programma door met de betrokkenen. Onze weddingplanner maakt alle jullie verliefde dromen mogelijk, zelfs op korte termijn.

Onze gouden tip: kies voor een bruiloft DJ en vorm een groot geheel

Hebben jullie verschillende wensen en een verschillend publiek? Dan raden wij jullie aan om een bruiloft DJ in te schakelen. Waarom? Omdat deze DJ’s gespecialiseerd zijn in, je raad het al, bruiloften. Deze bruiloft DJ’s creëren een groot geheel door de muziek, de acts, de “stukjes” van familie en vrienden aan elkaar te linken met de juiste muziek en het juiste licht. Hierdoor komt alles op jullie bruiloft samen en bent u verzekerd van een onvergetelijke avond. De bruiloft DJ zet zichzelf tijdens de acts en de “stukjes” op de achtergrond waardoor jullie, jullie familie en jullie vrienden de verdiende aandacht krijgen tijdens het opvoeren van de acts. De bruiloft DJ bezorgt jullie en jullie dierbaren zo een geweldige avond. Wij wensen jullie succes met het organiseren van de belangrijkste dag van jullie leven! En onze allerbelangrijkste tip: geniet. Van elkaar en met elkaar.

Tweedehands is hot

Gooi je meubels nooit zomaar weg

Heb jij nog een hoop oude spullen in je woning staan, waaronder meubels? Gooi deze dan niet zomaar weg! Wij zijn erachter gekomen dat er nog best wat mensen blij worden van oude meubels. Of zoals zij het noemen: vintage. Maar hoe krijg je die grote meubels netjes uit je woning? Moet je daar een compleet en duur verhuisbedrijf voor inschakelen? Of moet je geïnteresseerden in jouw huis laten klungelen met jouw bank, kast en antieke eettafel? Nee, dit raden we je allemaal ten zeerste af. Wij vonden de oplossing bij een bedrijf in woningontruiming!

Schakel een woningontruimer in

Natuurlijk kun je naar de welbekende Zweedse meubelgigant om daar je meubeltjes bij elkaar te sprokkelen. Maar wat tegenwoordig helemaal in is, is kiezen voor tweedehands. Vintage, brocante, antiek. Deze termen zijn hip & happening. Want aan een gebruikt meubelstuk hangt een verhaal. Het zorgt voor een heuse beleving. En het geeft je interieur meteen een waar karakter. Ben jij op zoek naar zulke oude meubelstukken? Breng dan een bezoekje aan een tweedehands zaak, een veilinghuis of een antiquair. Wil jij juist van deze spullen af? Dus heb jij zelf toevallig nog oude meubels in je huis staan? Schakel dan een woningontruimer in. Een beetje bedrijf in woningontruiming haalt jouw spullen namelijk graag op, om ze vervolgens af te leveren bij een veilinghuis of antiquair. En daar kan dat oude kastje, die logge bank of die imposante eettafel nog best wat moois opleveren!

Kies voor de circulaire aanpak van het bedrijf in woningontruiming

Uiteraard moet het bedrijf in woningontruiming ook nog wel betaald worden. Maar van deze kosten haalt het bedrijf heel eenvoudig de opbrengst, die jouw meubels nog waard zijn, af! Zo betaal je slechts een heel klein bedrag voor het verwijderen van jouw oude meubels en hoef jij er niet langer tegenaan te kijken. Daarnaast heb je iemand anders ontzettend blij gemaakt met jouw oude meubels. Kortom, je draagt bij aan de circulaire economie. Een circulaire economie is goed voor zowel mens, milieu als voor de economie. Zo hoeven er voor de mensen die interesse hebben in jouw meubels geen nieuwe producten gemaakt te worden van kostbare grondstoffen. Ook is er minder vervuilende transport nodig voor bijvoorbeeld onderdelen voor nieuwe meubels. En er hoeven geen meubels vernietigd te worden in een milieubelastende afvalverwerkingsfabriek. Een win-win-situatie dus!

Succes met de woningontruiming

Kortom, ga op zoek naar een woningontruimer, als je met jouw oude meubels anderen wilt blij maken. Een goede woningontruimer gaat zorgvuldig en vakkundig met jouw meubels om, zodat ze niet beschadigd raken tijdens de woningontruiming. Wij zijn erg benieuwd hoe voordelig jouw woningontruiming is, nadat je jouw meubels aan hebt laten bieden wij een veilinghuis! Succes met de woningontruiming!

Ontdek hoe tuinverlichting uw woning aanvult

Geef alles hetzelfde karakter

Tuinverlichting is gemaakt voor een tuin, toch? Let op, dit is niet helemaal waar! Door de juiste klassieke tuinverlichting aan te schaffen, vormt uw tuin op organische wijze de perfecte aanvulling voor uw huis. Het onderstreept namelijk het karakter van uw woning, het interieur en daarmee van u. Het is daarom essentieel de juiste buitenverlichting aan te schaffen. Wij gingen op zoek naar meer informatie over de functie van klassieke tuinverlichting.

Laat uw interieur in uw tuin overlopen door klassieke tuinverlichting

Nog veel te vaak wordt er een duidelijk onderscheid gemaakt tussen een interieur en een tuin. Dit creëert een grote valkuil. Bewoners van huizen beschouwen hun interieur en hun tuin namelijk snel als twee compleet afzonderlijke dingen. Met als gevolg dat het interieur allerminst aansluit bij de tuin en andersom. Wij opperen graag het idee dat uw gehele binnen en buiten leefruimte er een stuk groter, indrukwekkender en huiselijker uit kan zien als beide elementen perfect op elkaar aansluiten. Hoe krijgt u dit voor elkaar? Kies de juiste klassieke tuinverlichting en plaats deze op strategische plekken. Zo ontstaat er een prachtig lijnenspel van licht. De indeling van uw woning loopt op deze manier vrijwel automatisch over in uw tuin. Lees verder om te ontdekken welke tuinverlichting u hiervoor kunt gebruiken.

Ontdek de diverse soorten klassieke tuinverlichting

Wij geven u graag enkele ideetjes over hoe u met tuinverlichting één geheel van uw interieur in huis en uw tuin kunt maken:

  • Plaats een staande bronzen lamp op uw hek
  • Hang een koperen plafondlamp boven uw veranda
  • Monteer een staande wandlamp naast uw voordeur
  • Installeer gevelverlichting op uw tuinhuisje of pergola
  • Zet een klassieke lantaarnpaal aan het eind van uw terras

Op deze manier heeft u overal in uw tuin een sfeervol lichtpunt, zodat u het licht en de warmte van binnen op stijlvolle wijze mee naar buiten haalt. Daarnaast is uw smaak voor klasse op deze manier ook terug te zien in uw tuin. En daarmee halen straks zowel uw interieur in uw huis als uw tuin uw karakter nog beter boven. U zult zich ook in uw tuin volledig thuis gaan voelen, omdat de uitstraling ervan naadloos aansluit bij uw smaak, levenswijze en interesses.

Ga op zoek naar de juiste klassieke tuinverlichting

Laat u desgewenst adviseren door een aanbieder in buitenverlichting als u op zoek gaat naar klassieke tuinverlichting die perfect aansluit bij uw interieur. Wij wensen u alvast veel plezier toe met uw nieuwe klassieke tuinverlichting!

Weet jij al waar je rijles gaat volgen in Den Haag?

Tijd voor het halen van je rijbewijs?

Woon jij in Den Haag of omgeving en zoek je naar een goede rijschool? Wat vind jij belangrijk bij het volgen van rijlessen? Is de prijs van de lessen het belangrijkste, de ervaringen van andere mensen of laat je alles afhangen van hoe goed je klikt met je instructeur? Lees deze blog voor wat tips bij het kiezen van de juiste rijschool.

Wat tips voor het vinden van de juiste rijschool

Alles begint natuurlijk bij het vinden van de juiste rijschool als je rijlessen wilt volgen. Maar wat is een goede school? Dit hangt deels af van wat jij wilt, maar ook van wat dit bedrijf aanbiedt. We beginnen even bij jou: heb jij een onregelmatig schema door studie en/of werk? Dan kan het zijn dat je niet elke week op hetzelfde moment les kan volgen. Zoek dus van tevoren uit of de school van jouw keuze op veel verschillende momenten lessen aanbiedt. En stem het natuurlijk goed af met de instructeurs als blijkt dat ze vaak beschikbaar zijn. Hoe eerder jij weet wat er die week in je agenda staat, hoe eerder zij kunnen beslissen of ze tijd voor je hebben. Nu nog wat tips over de school zelf: leggen ze goed uit op hun website wat ze allemaal bieden? Staan de prijzen duidelijk toegelicht? En geven ze je de kans om gratis kennis te maken met hun rijlessen door middel van een proefles? Dan kun je er waarschijnlijk vanuit gaan dat deze rijschool kwaliteit heeft en betrouwbaar is.

Ook dit is een goed teken als je rijles gaat volgen

Het lijkt misschien heel logisch, maar toch is het goed om hier op te letten: werkt de rijschool met gespecialiseerde instructeurs? Oftewel, hebben zij al heel veel kilometers ervaring met het voertuig waar jij je rijbewijs voor gaat halen? Jij moet er namelijk tijdens die lessen volledig op kunnen vertrouwen dat de instructeur weet wat hij doet. Wat ook belangrijk kan zijn voor vertrouwen, is het werken met vaste instructeurs. Zo voorkom je dat er misschien communicatieproblemen ontstaan of dat je steeds moet wennen aan een nieuwe persoonlijkheid. Verder kan het zijn dat je last hebt van faalangst of een andere beperking. Ook daar bieden veel scholen tegenwoordig speciale lessen voor aan.

Heb je de juiste school gevonden voor je rijles? Veel succes!

Er hangt echter veel af van de rijlesinstructeur. De school kan heel goed zijn, met fijne prijzen en een goede reputatie, maar mis je de klik met je leraar? Dan kunnen je rijlessen alsnog nadelig uitpakken. Zorg er daarom altijd voor dat je het op tijd aangeeft, als je je niet op je gemak voelt bij de instructeur in kwestie. Heb je de juiste school en instructeur gevonden voor rijlessen in Den Haag? Mooi zo! Dan wensen we je alvast succes met het behalen van je rijbewijs!

Ontdek de ontwikkelingen in virtual reality van 2018

Van spel naar echte werkruimte

Virtual reality heeft de afgelopen jaren een enorme opmars gemaakt. In 2018 gaat deze ontwikkeling nog steeds door. Zo worden er nieuwere en betere VR brillen op de markt gebracht. Ook worden er meer nuttige doeleinden bedacht voor het gebruik van virtual reality. Waar het eerst alleen nog gebruikt werd voor games en grappige belevingen, werken er nu al erg veel bedrijven in bijvoorbeeld de bouw en de zorg met virtual reality. Zelfs het woord ‘virtual office’ wordt vaak genoemd. Wat houdt dit in? Werken we straks voortdurend met een VR bril op? Lees in dit blog meer over het virtual office.

Blijf zelf aan het werk

Wees gerust, een ‘virtual office’ betekent niet dat we voortaan de hele dag met een VR bril op hoeven te werken. Dat zou nogal ongezond en asociaal zijn. Met een virtual office wordt een kantoor bedoeld waar u niet officieel aanwezig hoeft te zijn. Het is ideaal voor ondernemers die wél gebruik willen kunnen maken van een vergader- of werkruimte in een representatief pand, maar geen dure huur of hypotheek willen betalen. Ook biedt een virtual office uitkomst als u uw postzaken en telefonie verzorgd wilt hebben door professionele en betrouwbare vakmensen. En voor al deze voordelen hoeft u niet eens een VR bril aan te schaffen!

Wat maakt een virtual office virtueel?

Als u gebruik maakt van een virtual office, dan betaalt u geen vaste huur voor een eigen ruimte. Desalniettemin kunt u, wanneer u dit wenst, gebruik maken van alle faciliteiten van het pand waar uw virtual office onder valt. Denk aan een ruimte om te vergaderen, een kantoor voor uzelf om in te werken en alle extra benodigdheden, zoals een whiteboard en een beamer. Het grote voordeel van zo’n virtual office is dat u uw onderneming wel te boek staat als gezeteld in een mooi, representatief pand. Dat staat stukken beter dan wanneer u op uw website of visitekaartje uw privé-adres heeft staan. Let wel, een virtual office geldt niet als een inschrijfadres. Bij de Kamer van Koophandel zult u als uw inschrijfadres een eigen of ander adres moeten vermelden.

Kies voor een virtual office

Kortom, wilt u de vrijheid behouden als flexibele ondernemer, maar wel uw postverwerking, telefonie en een professionele werk- en vergaderruimte ondergebracht hebben bij een representatief kantoor in Nederland? Dan biedt een virtual office u uitkomst. Flexibiliteit en zekerheid in één. En daar ligt voor ons dé link met de wereld in een VR bril. In die wereld kunt u alles wat u wenst: vliegen, zwemmen met haaien, klimmen op de hoogste bergen en in gevecht gaan met fantasiefiguren, terwijl u tegelijkertijd rustig en veilig op uw eigen stoel zit. Zet ook die onvermijdelijke stap richting virtual reality en kies voor een virtual office!

Tijd voor een nieuwe aanbouw aan je woning?

De verschillende soorten

Soms kan een huis ineens te klein worden. Of te klein voelen. Er komt gezinsuitbreiding, je partner heeft ruimte nodig voor zijn nieuwe hobby… Wat doe je dan? Verhuizen? Maar wat als dit nou je ideale huis is? Misschien wordt het dan tijd voor een aanbouw. Je kan bijvoorbeeld de garage uitbreiden, een bijkeuken toevoegen, eindelijk een serre maken waar je al je speciale planten kwijt kan. Of heb je grote ambities en wil je een heus bijgebouw omdat je altijd al een Bed & Breakfast wilde beginnen? Zoals je ziet zijn er veel verschillende soorten aanbouw. Heb je een keuze gemaakt? Dan volgt de volgende stap.

Is er een vergunning nodig?

Wat heel belangrijk is, als je eenmaal weet waar je wilt aanbouwen, is het volgende: Heb ik een vergunning nodig? De gemeente laat het namelijk niet zomaar toe dat je een aanbouw toevoegt aan je woning. Een paar vragen die je moet beantwoorden zijn: komt de aanbouw aan de voor- of achterkant, staat het los van het hoofdgebouw, hoe hoog wordt het? Als je hier een antwoord op hebt, moet je contact opnemen met de gemeente. Zij vertellen je dan of je een vergunning nodig hebt. In dit stadium is het dus handig om al een voorlopige tekening te hebben en ongeveer te weten waar je aanbouw komt.

Bouwtekening, materialen, kosten, duurzaamheid

Maar hoe kom je aan die voorlopige tekening? Heb je een timmerman in de familie? Of schuilt er een architect in jou? Dan kan je misschien zelf aan de slag. Maar zit jouw gedroomde aanbouw in je hoofd, en weet je niet hoe je het op papier moet zetten? Ga dan eens op zoek naar een expert in aan- en verbouwen. Vaak kunnen zij je van begin tot eind helpen met al je vragen. Ze kijken naar jouw persoonlijke budget, weten de nieuwste trends en hebben vaak jarenlange ervaring. Zij weten wat het beste isoleert en zijn op de hoogte van alle mogelijkheden om je aanbouw net zo energiezuinig als je huis te maken. Want ook duurzaamheid is tegenwoordig steeds belangrijker. Het zou jammer zijn als je net je huis energiezuinig hebt gemaakt, maar dat vergeet bij de aanbouw, waardoor de energiekosten weer omhoog gaan. Dus zoek een betrouwbaar bouwbedrijf met jaren ervaring, en wie weet heb jij binnenkort de eerste bouwtekeningen voor die aanbouw aan je woning!